Мартинова Інна Анатоліївна, голова МК вантажнопідіймальних механізмів

Сьогодні не можна собі уявити технологічні процеси металургійного виробництва, машинобудування, будівництва, вугільної промисловості без використання залізничного транспорту та вантажопідіймальних кранів.


Машиніст крана металургійного виробництва.Виконує роботи по підйому і переміщенню вантажів вантажопідйомним краном. Приймає участь в ремонті кранового обладнання. Контролює вірне використання вантажопідіймальних пристроїв. Слідкує за технічним станом вантажопідіймальної машини.



Помічник машиніста тепловоза, слюсар з ремонту рухомого складу.Слідкує за технічним станом вузлів і агрегатів тепловозу. Контролює стан приборів під час маневрів. В поїзному режимі між станціями слідкує за світлофором та по рації виконує команди складача потягу.






Індивідуальні особливості спеціальностей:
- Відповідальність, зібраність, зосередження, самовладання;
- Гарний зір, чіткий окомір, відмінний слух, стійкий вестибулярний апарат.








Мартинова І. А. – майстер виробничого навчання, викладач спец технології з професії: «Машиніст крана металургійного виробництва», голова методичної коміії.

Найда Н.С. – майстер виробничого навчання, викладач спец технології з професії: «Машиніст крана металургійного виробництва».

Левченко Л.П. – майстер виробничого навчання з професії: «Машиніст тепловоза Машиніст тепловоза . Слюсар з ремонту рухомого складу».

Равва М.С. - викладач спец технології з професії: «Машиніст тепловоза. Слюсар з ремонту рухомого складу».

Мироненко І.А. – викладач з предмету: «Охорона праці».

Власов Є.В. - майстер виробничого навчання.


Журнал планування роботи zhurnal.rar [3,23 Mb]
Звіт за 2018 - 2019 навчальний рік zvit.doc [8,47 Mb]




МАТЕМАТИКУ ВИВЧАТИ НЕОБХІДНО …

- Навіщо мені вивчати загальноосвітні предмети?

-Я прийшов здобувати професію, щоб стати кваліфікованим робітником!

Саме такі репліки спонукали нас, викладачів, взятися за розробку системи інтегрованих уроків з метою професійного формування особистості робітника.

Представлений до вашої уваги інтегрований урок з геометрії і спецтехнології (будова та обслуговування кранів металургійного виробництва) якраз і дає відповідь на запитання: «Чи потрібна математика машиністу крана металургійного виробництва?»

На уроці учні мали змогу ще раз переконатись в тому, що рівень технічної грамотності робітника напряму залежить від кола знань з предметів математичного циклу.

Цей урок представлений для участі в обласному конкурсі викладачів математики «Віртуальний фестиваль методичної майстерності» на кращу методичну розробку.


urok.doc [188,5 Kb]