Мета вивчення предмета
формування у учнів знань та умінь, які майбутні фахівці будуть використовувати при наданні характеристики здатності матеріалу для певних умов технологічного процесу; визначенні нормативних та розрахункових параметрів для заданої марки. Завдання дисципліни:

В результаті вивчення дисципліни учні повинні
знати:
- класифікацію металів;
- визначення сталі та чавуну;
- властивості металів та їх сплавів;
- маркування сталей, чавунів, алюмінієвих, мідних, титанових, магнієвих сплавів.
вміти:
- уміти відрізняти чавун від сталі за хімічним складом;
- надавати характеристику механічним властивостям і виконувати випробування на твердість та ударну в'язкість;
- читати марки різних матеріалів;
- давати характеристику різним конструкційним та електротехнічним матеріалам (діелектриків, провідникових та напівпровідникових, магнітних матеріалів)
plan.doc [104,5 Kb] (cкачиваний: 12)



ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ до теми: «Кольорові метали та сплави»


1. Яка загальна характеристика сплавів на основі міді?
2. Як впливають легуючі добавки на властивості міді?
3. Що таке латуні, які вони бувають і як їх маркують?
4. Як на властивості міді впливає цинк?
5. Що таке бронзи? Які їх види застосовуються в промисловості?
6. Яка загальна характеристика сплавів на основі алюмінію? Які є системи їх маркування?
7.У чому особливості структури, властивостей і термічної обробки
ливарних і деформованих алюмінієвих сплавів?
8. Які особливі властивості й застосування титану та його сплавів?
9. Які властивості магнієвих сплавів? Де вони застосовуються?